Demek ki şu bakış açısı da önemli; "Karşındakini kötü görüyorsun ama sen ne kadar iyisin? Sende yok mu o kötü gördüğün davranışın bir benzeri? Geçmişte belli durumlarda sen de aynısını yaptın. Şu anda da bu karşındaki insan yapıyor. Yargılama. Onu yerine bir bak bakalım bu durumu düzeltecek bir şey yapabilecek misin?"
İşte ben böyle düşünceleri kafamda evirip çevirip yolda yürürken bir karga gaklarsa ya da bir kedi yüzüme bakıp miyavlarsa "Tamam!" diyorum, "Oluru aldık, yolculuğa devam." Böyle bir tarafım da var yani.