Kitap seyyahı

Kitap seyyahı
@Zehrap__
Hayat bir' gün o da bugün.
Lise
Gaziantep, 2005
17 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Tüm kötü kalplere şifa diliyorum.
Reklam
Kalbinizdeki çiçekler kadar çiçek gibi bir hayat dilerim.
Şu erkekler olmasa veya kadınlar olmasa diyenlere diyeceklerim var: İkiside olacak ister seversiniz ister sevmezsiniz iki cinsin biri eksik olursa yarım kalırsınız kabullenin artık.
"Gel bahtımın kar beyazı."
Hiç başlayamadığım kitap okuma sevdasına artık başlayabileceğimmmm.
Reklam