Sadece ilgi alanım içerisinde haber dinleyip konuşarak ya da şikayetle harcıyorsam yanlış bir tavır içindeyim demektir. Doğrusu çevremde böyle davrananları fazlasıyla görmüyorum.
Şimdi ve burada, bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın; yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçütlere göre seçimlerini yapıp eyleme geçen biri misin?
Yalnızlığımın çevremde konuşacak arkadaşım olup olmamasıyla ilgili olduğunu sanırdım; çevremde bir sürü insan varken iliklerime kadar yanlız hissettiğimi görünceye dek.