Zehra Yıldırım

Zehra Yıldırım
@Zehrayldm_
“Ne çok gelecek , ne az zaman”
Sonra bir bakıyorsun, Allah en sevdiğin yerden sınıyor seni. Ve diyor ki; Bak kulum, dünya fani..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Tüm hisler tek parçada dile getirilmiş gibi..
Kemik kırığı mı daha çok acı verir, onur kırığı mı? Her şey yalan burada, her şey yapmacık. Yanlış çağda yaşamanın stresindeyim. Ne diyordu şair; İnsan insanı ya tamamlayamadı ya tam anlayamadı. Böyle bir çağın insanı olmak hepimize imtihan olarak yeter. Seni seviyorum bunu unutma. Sevmek kavuşmaya yetmiyor, bunu da.. Sen sadece sen değilsin; bensin, benimsin, bendesin..Ve insan kendisini bulacağı bir yere varmalı. Bakabiliyorsan gör, görebiliyorsan fark et. Yüreğim gene parça parça oldu! Hoşça kal! Tutamam seni..
Alıntı
“Şüphesiz ki her zorluktan sonra bir kolaylık vardır.” İnşirah | 5
Bu devrin, sevgi anlayışı çok değersiz..
Her şey iyiyken güzel gidiyorken bu içimdeki manasız hüznün sebebi de nedir? Anı yaşamak mutlu olmak varken ne diye düşünceler arasında kaybolursun? Gülerken aynı zamanda nasıl boğulur insan?
Duygu ve Düşünce