Çocukken bayram öncesi gece heyecandan sabaha kadar uyuyamazdım. Sabah babamlar namaza gittiğinde bizde hemen kalkar yeni alınan bayramlıklarımızı giyerdik. Sonrasında toplu bir bayramlaşma ve uzuuun bir bayram kahvaltısı yapılırdı. Kahvaltıdan sonra da mahallede şeker toplamaya çıkardık. Şimdi düşününce o bayram heyecanı ne kadar özelmiş. O yeni alınan bayramlıkları giyme hevesi, ikram edilen her şekerin değeri, hep birlikte yapılan kalabalık keyifli kahvaltılar..hepsi çocukken çok daha kıymetli ve anlamlıymış. Çocukken her şey bambaşkaymış..