Metin

Metin
@Zehrin
“Kişinin kendini tanımaya başlaması aslında kendini savunmaya başlamasıdır ve bu çoğu zaman beyhude bir savunmadır.”
Umutların bittiği yer
23 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Aramayacaksın kimseyi,
olması gerekenler zaten yanında. Ve yanında olmayıp gidenler; ne aklında olmalı ne umurunda.
Reklam
Biliyorum ki düşmek değildir insanları üzen.
Elinden tutar gibi yapıp, aslında itenlerdir insanı hayata küstüren. 
Sen onun hayatında bir seçenek isen,
onun senin hayatında bir öncelik olmasına müsade etme. 
Hayat öyle oyunlar oynuyor ki,
nereye tutunsam düşüyorum. Tam da palyaçonun dediği gibi, ağlayamadığımdan gülüyorum.
İnsanlar asla söyledikleri kadar meşgul değillerdir. İnsanların öncelikleri vardır ve bazen sıra sana gelmez.
Reklam