Metin

Metin
@Zehrin
“Kişinin kendini tanımaya başlaması aslında kendini savunmaya başlamasıdır ve bu çoğu zaman beyhude bir savunmadır.”
Umutların bittiği yer
23 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
“Yeryüzünde hiçbir şey insana hiçlik kadar baskı yapamaz.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kendimizi dünyanın insafına bırakmak tam bir çılgınlık olurdu.”
 “Sessiz kaldığımız sürece hepimiz suçluyuz.”
Zamanın çoktan sildiği bir hata için cezalandırılabilir miydi insan ?
Belki de... Utançların en büyüğü... İnsanın kendine en yakın bildiği kimselere karşı duyduğu utançtır