Akıl Hastanesi
Merhabalar
#psikolojikgerilim okumayı sever misiniz arkadaşlar?
Ben cok severek okuyorum.
Yazarımız @yazarzekiaydgn ın #fosseptik eserini merakla soluksuz okumuş hemen ardından da serinin devamı olan #akılhastanesi okumustum ama yorumum yoğunluğumdan gecikti.Geç olsun güç olmasın der hemen yorumuma geçerim
Lina ilk eserde sevdiği arkadaşlari cinayete kurban gittiğinde seri katilin elinden son anda kurtulur.Lina icin bu kayıplar büyük bir travma olur.
Lina,o günden sonra kendini #avcı ilan edip.Tek tek avlanmaya başlar.
Lina nın soğukkanlı oluşunu hayretle okurken ne zaman faka basacak diye eseri soluksuz okudum arkadaşlar.
Bu arada #akılhastanesi ne yatırılan Lina ya bir tek İsmail Komiser iyi gelmektedir.
Komiserin tayini İstanbul’a çıkınca Lina ele avuca sığmaz.Babasi tum mal varlığını satıp İstanbul a taşınır
Ve İstanbul da önce bir Akıl Hastanesi satın alır.Sonra işini kurar.
Bu arada Lina nın yattığı hastanede ard ardına işlenen cinayetler sonucunda hastane kapanır ve Lina evine döner.
Kısa süre sonra Lina nın gercek yüzü meydana çıkar.Ailesine ,doktorlara ve İsmail Komisere zekice oynadığı bu oyunu hayretle okuduğum eseri,tum #polisiyegerilim okumayı sevenlere #tavsiyemdir
Kalın sağlıcakla
@yazarzekiaydgn Okuyanannevehobileri #okuyanteraziokuyor #okuyanterazi Zeki Aydoğan