Zekiye Bahar Çetin

Zekiye Bahar Çetin
@Zekiyebahar
Emine Işınsu
Vatana aşkı, millete sevdayı, ülküye bağlılığı, değerlerimize vefayı, geçmişle iftiharı, geleceğe ümidi eserlerinin satır aralarında kuyumcu titizliği ile veren Türk edebiyatının usta kalemi Emine Işınsu'yu kaybetmenin derin hüznünü yaşıyoruz. Aziz ruhu şâd, mekanı cennet olsun.
Reklam
Atatürk! Adı geçince hızlı atan yüreğim, hür nefesim, gurur kaynağım… Duygularımıza, fikirlerimize ve hayata bakışımıza en güzel desenleri cizdi.Dün, Bugün ve yarın da hayatıma yön veren bir rehber.Senin gibi bir Ata’nın milleti olmakla gurur duyuyorum.Bu millet, bu topraklar, bu devlet ve hatta bu dünya seni hiç unutmayacak. Seni hep özleyecek... Mustafa'm Kemal'im
tutunamayanlar'da selim ışık'ın intihar mektubundaki ''her şeyi iyi hesap etmek zorunda olduğum için özür dilerim'' cümlesi, her şeyi en ufak ayrıntısıyla düşünen ince ruhlu insanların özeti gibi.
Yalnızlık Yine aklımda bugün sen varsın, Yine derdinle hayalim hasta. Bürüsün kalbimi derdin sarsın; Bir ümit var bu tükenmez yasta. Bir yaram var! Ona merhem vurman, Bir hayaldir ki gönülden taşıyor. Ayırırken bizi yollar ve zaman, Sana kalbim daha çok yaklaşıyor. Nerde bilmem o geçen günlerimiz? Artık onlar yeniden gelmeyecek. Nerde kırlar, uzayan yol ve deniz, O öten kuş, o güzel pembe çiçek? Göklerin ziyneti mes’ut kuşlar Ötüşürlerdi yağarken yağmur. Şimdi onlarda melul olmuşlar, Çünkü artık ne ışık var, ne de nur. Dinledik rüzgarı sessiz sessiz Okuyorken bize bir gamlı kitap. Suya çizmişti gümüşten bir iz, Yükselirken gece dağdan mehtap. Şimdi hülyaya gömülmüş ölüyüm; Ne gelen var, ne giden var, ne soran. Iztırap yaylasıyım gam çölüyüm;
Hayat Üç Buçuk İle Dört Arasındadır Yaşam üzerine fazla geldiği zaman onu zorlama, Biraz duraksa.. Neler olup bittiğine anlam verme! Mutlaka yanlış bir şey oldu.. Düşüncelerin ile dileklerin aynı orantıda değildi, Ve varlığın ile buluşamadı. Sorun yok, sadece bekle.. Güneş doğacaktır. Rüzgar esecek ve yağmur yağacaktır. Zorlamaya gerek yoktur, olması gereken kendiliğinden olur! İzlemeye devam et.. Şahitlik güzeldir, hem olayın dışındasındır hem de içinde. Zorlamaya gerek yoktur, olması gereken kendiliğinden olur.. Hayat üçbuçukla dört arasındadır. Ya üçbuçuk atarsın, ya da dört dörtlük yaşarsın Neyzen Tevfik
Reklam