Karanlık.sis

Karanlık.sis
@Zelal_01
𝑠𝑒𝑛 𝑘𝑒𝑙𝑖𝑚𝑒𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑧𝑖𝑦𝑎𝑛 𝑜𝑙𝑚𝑢ş ℎ𝑎𝑙𝑖𝑠𝑖𝑛... 𝑠𝑢𝑓𝑟í, 𝑎𝑝𝑟𝑒𝑛𝑑í, 𝑐𝑎𝑚𝑏𝑖é
4\3
Ağrı
175 okur puanı
Ağustos 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Neyani? Gaddar mı olayım?” "Hayır ama bu kadar hassas olursan yetişemezsin, kızım. ” "Neye yetişemem? ” "Hayatına... ”
Sayfa 79·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan özlüyordu. İnsan, kaybettiği canları özlüyordu.Bazen gökyüzüne bakmak da yetmiyordu.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Alıntı
Bazen dilden dökülen kelimeler kurşunlardan daha öldürücü olabiliyor çünkü.”
Sayfa 35·Kitabı okudu
Alıntı
Ölmekten korkulur muydu? Öl­mekten korkan dünyaya gözlerini açar mıydı? Yaşama, hayata tutunur muydu? Biz zaten günün birinde ölmek için yaşamıyor muyduk?
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı
Zaman neden durmaya hiç tenezzül etmemişti? İhtiyaç hâlinde birkaç saniyeliğine durabilir, insanlara yardımcı olabilirdi.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı