Zeliha

Zeliha
@Zeliha445
İnsan tamamladıkça tamamlanır; bazen bir insanı bazen bir kitabı..
Onu aklımdan çıkaramıyordum. Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağıya sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
Reklam
Gökyüzünün benim için ne anlama geldiğini anlayamazdı.
"Babam beni dövdüğü için herkes beni dövüyor ama sorun değil. Onu öldüreceğim! Ne babanı mı öldüreceksin? Onu içimde öldüreceğim, birini sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar."
"Acılarım kaç gün sürecek portuga?" "40 gün." "40 gün sonra geçecek mi?" "Hayır, alışacaksın..."
Reklam