Zeliha

Zeliha
@Zeliha445
İnsan tamamladıkça tamamlanır; bazen bir insanı bazen bir kitabı..
"Neden benim gibi yapmayı ögrenmiyorsun?" "Sen ne yapıyorsun ki?" "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum..."
Reklam
"Neyi bekleyeceğiz, Zeze?" "Gökyüzünden güzel bir bulutun geçmesini."
"Seni yüreğimde canlandırarak öldürdüm.
"Uyuyalım. İnsan uyudu mu her şeyi unutur."
“Daha çok anlat” dedim. “Hoşuna gidiyor mu?” “Çok. Elimden gelse seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre hiç durmadan konuşurdum.” “Bu kadar yola nasıl benzin yetiştiririz?” “Gider gibi yaparız.”
Reklam