“ 70’lerde olsak bir sürü plak alırdım sana ,
80 ‘lerde olsak açık hava sinamasına götürür izledikten sonra muhallebi ısmarladım ,
90’larda olsak mahallenin bütün misketlerini avuçlarına dökerdim ,
21.yüzyılda nasıl sevilir İnan bilmiyorum için sığmadı bu yüzyıla “🤞🏻