İnsan, Sevdiğini gönlünde bir yere koyar. Ve sevdiğini koyduğu yere en zor şartlarda bile, başka birini koymaz. Normal şartlarda gerçek SEVGİ, gerçek SADAKAT, gerçek AŞK, budur.
İnsan olmak, Bunu gerektirir; Olması gereken budur Korumaktır, sarmaktır üzmemek'tir.