Z E R D A

Z E R D A
@Zerdaliiii
Kendimi bulduğum alıntılar mezarlığı...️
Üzüntü bende her zaman yorgunluk yaratıyordu.
Sayfa 395
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen bencil olurduk, evet ama kendimiz için değil. Bunun bencillik olduğunu biliyordum ama çıkarım yoktu, kendim için de yapmıyordum. Peki ya nasıl oluyordu da bu kadar suçlu ve parçalanmış hissediyordum?
Sayfa 387
Zaman kanayan yaranın merhemiyse eğer, insan düşüp parçalandığı yeri görünce yarası yine mi kanardı?
Sayfa 278
Bazen, bazı insanlar birbirlerinden uzak durmalıdır...Gece olunca nasıl güneş karanlıkta yaşayamıyorsa, bazı kadınlar da bazı adamların yanında işte öyle yaşayamaz. Bu biraz da bahane gibi geliyor... "Bazen aşk, koca bir bahaneye dönüşebiliyor. Sonuçta güneş geldiğinde de karanlık kayboluyor, belki de kadın gelince adam kaçıyordur. Bir de buradan bakmak gerek, değil mi?
Sayfa 370
Aşk hâlâ bu kadar büyükse, ayrılığı nasıl bu kadar uzun sürebilirdi.
Sayfa 378