"Bu gece biraz konuşmak istiyorum...
Karanlıkla,
Yalnızlıkla,
Yanan fersiz mumumla...
Ama asla seninle değil,
Seninle değil...
Yorgunum bir dağ yükü var omuzlarımda,
Hem üşüyorum,
Düşüyorum,
Deşiyorum tüm yaralarımı beni anla...
Çok erken geldik dedim
Çok erken geldik varılacak nâra...
Bir düş içinde bin düş gördüm,
İndim de dünyaya
Gamlanıp,
Gemlenip,
Süpürüldüm...
Sonra iyi olmak için bütün gücümle uğraşmak zorunda kaldım...
Derin bir Hülyaya daldım
Daldığım,
Sandığım belki de yandığımdı..
Beni anla...
Anlaşılmayacak haldeyim zira...
Sana bir türkü söyleyeceğim,
Güzel olmasın gerçek olsun