xzergshe

xzergshe
@Zerii
Ölmek istemiyordu. Hayat güzeldi. Güneş ısıtıyordu. Ama ya insanlar.. ️
İstanbul/Tatvan/Van
4 Nisan
8 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
"Bu gece biraz konuşmak istiyorum... Karanlıkla, Yalnızlıkla, Yanan fersiz mumumla... Ama asla seninle değil, Seninle değil... Yorgunum bir dağ yükü var omuzlarımda, Hem üşüyorum, Düşüyorum, Deşiyorum tüm yaralarımı beni anla... Çok erken geldik dedim Çok erken geldik varılacak nâra... Bir düş içinde bin düş gördüm, İndim de dünyaya Gamlanıp, Gemlenip, Süpürüldüm... Sonra iyi olmak için bütün gücümle uğraşmak zorunda kaldım... Derin bir Hülyaya daldım Daldığım, Sandığım belki de yandığımdı.. Beni anla... Anlaşılmayacak haldeyim zira... Sana bir türkü söyleyeceğim, Güzel olmasın gerçek olsun
xzergshe
👌👏🙏
Reklam
Pencereden baktığınızda güneşi esirgemiyorsa gökyüzü,birileri yaşadığınız günlerin bedelini ödediği içindir.
xzergshe
👌👏✨
En sevdiğiniz şiirden bi kelime yazar mısınız? ⬇️⬇️⬇️
Hilâl☾ isimli okura yanıt verildi
xzergshe
Evet!
En sevdiğiniz şiirden bi kelime yazar mısınız? ⬇️⬇️⬇️
Requiem isimli okura yanıt verildi
xzergshe
Aynen ya niye dalga geçelimm.?
Reklam