Gram umrumda olmayan insanların arkamdan kendilerini kurup kinlenmeleri bana çok korkunç geliyo..niye benden nefret ediyosun ki sonuçta geçmişte arkadaştık anlaşamadık ve bitti bunu kabullenmek çok mu zor beni sal yaa...
Her ne olursa olsun susmamak gerekiyor kendi duyguların konusunda, eğer sebebi başka insanlarsa. Kırılmaktan, kırmaktan korkmadan ifade edebilesin ki insanlar senin farkına varabilsin. Başka türlü, sen dünyanın en güzel çiçeğini içinde yetiştiriyor olsan da insanlar hiçbir zaman bunu fark edemeyecek.