📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Erik ağacı, baharın gelmesini en çok bekleyen çocuktur. Boynunu uzatarak bekler, tepenin üzerinden baharın geleceğini fark ettiğinde coşkuyla çiçeklerini açar. Ama soğuk bir rüzgâr eser ve kar yağarsa, yaprakları ıslanır ve ağaç acınacak bir halde görünür. İşte ben bu yüzden erik ağacını seviyorum. Yakınında tutarsan, baharın gelmesini sabırsızlıkla beklemeni sağlar. Baharın gelişini herkesten önce hisseden çiçek olduğu için. Soğuktan korkmadan tüm gücüyle çiçeklerini açar."