Biliyor musun Rahmi?Ben bu sarmaşık çiçeklerini sadık kadınlara benzetirim,ne olursa olsun tutundukları dalı bırakmazlar.Rengarenk görünüşleri ve de çabuk hırpalanıp solmalarini da...Kadınlar da öyle değil midir?İhanet ve sevgisizlik onları soldurur.