Rahmi oğlum,bazı şeyler var ki,önleyemezsin!
değiştiremezsin!İnsanlar nerede doğacağını,kimi seveceğini ve nerede öleceğini asla kendileri tayin edemezler.Bunları onlara kader çizer
Ben eşkiya değilim.Ben eşkiya değilim!Sadece bir katilin,katliamlarına son verdim. Bir daha bu türkülerin çalındığını duyarsam,sahiden eşkıya olurum.Sizin ağzınızı da hiç açılmamak üzere kapatırım
-Sabahı şerifin hayır olsun baba.
-Senin de oğlum. Bir yere mi gidiyorsun?
-Nereden anlıyorsun baba?bu hassayitenizin sırrını bir türlü çözemiyorum
-Körlük evlâdım,körlük.Yaradan gören gözlerimizi ışığa kapatınca,gönül gözümüz biraz daha fazla açılıyor. Eh,teselli mükafatı gibi bir şey.