Ortada hiçbir şey yokken bir ağlama isteği gelir bazen... Nedensizce akar gözyaşlarımız... Olur olmadık yerde gelir bu ağlama hissi. Aslında biz nedensiz sanırız. Gerçekte bu hissin nedeni rivayetlere göre bambaşkadır. Gelin bakalım neymiş rivayet....
Eskiler derler ki; Eğer ki ortada bir neden yokken ağlama isteği gelip ağlıyorsan sen seçilmiş kişisindir. Kimsesizler ölünce arkalarından ağlayabilecek temiz kalpli insanlardan birini seçerlermiş. Kimi kimsesi olanların arkasından ağlayan muhakkak olurmuş ama kimsesiz insanların arkasından ağlayacak biri olmadığı için yüreği güzel, merhametli, acıma duygusu gelişmiş insanları seçerlermiş. Eğer size de bu his geliyorsa ve ağlıyorsanız bilin ki vefat etmiş bir kimsesiz sizi seçmiştir. Akan gözyaşlarınız sebepsiz değildir boşa hiç değildir... Ne kadar naif değil mi.......