◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆

◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆
@ZeynaRei
> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil, Düştüklerinde kalkabilenlerdir... < Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
" 'Başka biri olmaya çalışmadım hiç,' dedi alçak bir sesle, 'en çok üşüdüğüm, en aç kaldığım zamanlarda bile.' "
Reklam
"Hayatı boyunca hayal dünyasıyla öylesine içli dışlı olmuştu ki, yaşadığı harika bir olayın birdenbire yok olmasına artık şaşırmazdı, onun için asıl şaşırtıcı olan bütün bunların yok olmamasıydı. "
"Hiç konuşmadığın, uzaktan gördüğün insanlarla bile dost olabilirsin. Onları izler, onlar için üzülürsün, sonunda onlarla bir akraba kadar yakın olursun..."
"Bir tebessümün, hiç tanımadığı bir kişiden de olsa, insana ne kadar iyi geldiğini çok iyi biliyordu artık."
"...aslına bakılırsa ben de pek öyle karşılık veriyor sayılmam insanlara. Kendimi frenlediğim sürece kimseye karşılık vermem. İnsanlar seni hor görünce karşılık vermemek en iyisi, sadece yüzlerine bakıp düşüneceksin. Böyle yapınca Bayan Minchin sinirinden kıpkırmızı kesiliyor, Bayan Amelia korkuyor, kızlar da öyle. Sükunetini koruduğunda insanlar senin onlardan daha güçlü olduğunu, sinirlerine onlardan daha fazla hakim olabildiğini anlıyorlar, sen suspus dururken onlar sonradan pişman olacakları şeyler söylüyorlar. Hiddetten daha güçlü bir şey yoktur, yeter ki onu içinde tutmasını bil, böylesi çok daha güçlüdür. "
Reklam