> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil,
Düştüklerinde kalkabilenlerdir... <
Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
O kadar yaşadığımız şey varken hepsi bir yalan gibiydi şimdi. Anlamak bile istememişti hissettiklerimi, kendimle nasıl savaştığımı. Görmemişti, görmek istememişti içten içe öldüğümü...
Onu görür görmez ısınmıştım. Belki de daha hiç tanımadan beni korumaya çalıştığı içindi bilmiyorum ama o ilk andan itibaren hep görüşmek, konuşmak istediğim biri olmuştu.