◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆

◆ Sadegül Kuru ◇ SADEceGÜLümse ◆
@ZeynaRei
> Güçlü insanlar her şeyde kazananlar değil, Düştüklerinde kalkabilenlerdir... < Düştüğümde kalkmamı, kimseden yardım beklemeden kendime yetebileceğimi anlamamı sağlayan kahramanlara sevgiyle... #zeyna #rei
"Kalbindeki merhamet en güzel çiçek ve gün gelecek yoluna sadece onlar serilecek. Kendine iyi bak güzel kalp, bir yerlerde umutlar hep seninle yeşerecek."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Şimdi değiştirebileceğin her şeyi değiştir. Yapman gereken hatayı bugün yap. İçinde kalan bir şey varsa erteleme mesela. Şartlar uygun değilse mecburen ertelersin bir şeyleri ama uygunsa ve erteliyorsan gün gelir yaşadığın bugün için üzülürsün. Kendine iyi bak çünkü sana en güzeli yaşatacak olan yine sensin. Güzellikler de böyledir zaten, bazen hiçbir şey yapmazsın ve sadece yaşaman gerektiği için yaşarsın."
"Birini zamana bırakabiliyorsanız, aslında onu bırakıyorsunuz demektir. Onu zamana ve kendi yalnızlığına terk ediyorsunuz demektir."
"...iki kişilik hikayeler tek kişinin çabasıyla yazılmaz."
"Mesele bir adım atmak ya da bir ilişkiye başlamak değil. Asıl mesele atılan adımın peşinden yeni adımlar atabilmek. Bir ilişkiye başladığında o ilişkinin içinde kalmak."