Ya bakın harika bir kitap çocukken okudum hala okurum yani beni harika bir hayal dünyasına götürdü bu kitap yiğenim kaybetttigi için bile ağladım çünkü yazar imzalı ifi aileler 9 15 yaş mutlaka okutun sevicekler
Eğlenceli güzel çoluk çocuk okusun hatta aileler de okursun hayal dünyası gelişir ilgisini çeker ve sever kitap sevdiren türde bir kitaptı nazlı eray teşekkür ederim
Bence bu kitap serinin en başarısız olan kitabı idi ben bu kitaptan zevk almadım gülmedim bile nerdeydi konular gariplesti hep aynı olaylar dönmeye başladı okunur mu okunur ama ilk kitaplar kadar tat vermez