Klasik whatpatt gibi duran bir kitap dı ama öyle değilmiş zaten 1. Kitap whatpatt hala var ben ordan okudum 1 ve 2 yi de spariş ettim kitap değişmiş biraz kitap olunca ama kelimeler gibi düşünün uygar harika idi anlatım olaylar aptal cinsellik yok ve uyarın su ile olan aşkının masumluğu tavsiye ederim 2. Kitap daha güzel ama klasik whatpatt biraz yabancı çakması gibi ama yinede keyif aldım
Bunu nasıl yayın evi basar aklım almadı sanırım kız kendi bastırdı bu kadarda okumamıştır değeri hiç yok bir sayfada 2 gün anlattı resmen rezalet param boşa gitti sakin sakin alıp okumayın sakin rezil
Çok eğlenceli idi okadar erkek ile aynı evde yaşam çok zor olmalı kitap çok kısaydı 1 günümü almadı okumak 2. Kitabı varmı gelirmi bilmiyorum umarım gelir tavsiye ederim