2. Kitap bitti 3. Kitap varmı diye bakarken hemen buldum sabahı aldım yine 1 gün de bitti tabiki yine çok güzel di bayıldım 4. Kitap çıkıcak mı bilen varmı ???
Macera devam ediyor ve gene düştüm ya 1 gün de okudum parama üzüldüm ama değdi harika yine rüyalarda buluşan fantastik ama hayattan yani çok güzel yine kapağı çok güzel ve ilgi çekici yapılmış 1 saat kapak ile bakıştım
10 üstü not varmı çünkü kise eğlencesi gibi ama fantastik aynı zamanda çerez gibi ama bitmesin ne güzel bir kurgu ne güzel henry ye aşık olmuş olabilirim tatlı silber üzgünüm konusu kapağı harika tavsiyelerce okuyun
SilberKerstin Gier · Pegasus Yayınları · 20162,142 okunma