Nergis kokusunu verdi bana. Karşılık bile beklemeden. Oysa kendine aşık demezler miydi ona? Şaşırdım...
Unutmuşuz epeydir, almadan vermelerin sevincini. Avuçlarımda nergis kokusu, başım omuzlarımda dimdik. Baktım yaşamın gözünün içine içine, 'Nergis kadar yok muyum' diyerek Kalktım nergis kokusu gizledim dizelere...