Bence de mektup , ancak el yazısıyla yazılınca mektup olur.
Yazı makinesiyle yazılmış, faks'la geçirilmiş bir mektup, yazanın içtenliğni, el yazısının güzelliğini, çirkinliğini gizleyen , araya üçüncü bir kişi gibi yabancı bir aracın girdiği yapay bir mektuptur.