Öyle bazı aşağılamalar vardır ki , insan ne kadar isterse istesin , unutması olanaksızdır . Her şeyin, geçilmesi tehlikeli olan bir sınırı vardır . Bu sınır aşıldımı artık geriye dönüş yoktur.
Ben bir insan öldürmedim, bir ilkeyi öldürdüm! Evet bir ilkeyi öldürdüm ama üstünden aşıp ötesine geçemedim, bu yanda kaldım... Yalnızca adam öldürmeyi becerebildim. Hatta anlaşılan bunu bile beceremedim....