Kendimi dürtüyorum ama bu kitap (Dürtme) bitmiyor. İlk defa bir kitabı atlaya atlaya okuyorum. Amerika'da yaşasaydım, sağlık sigortası, emeklilik fonu, okul seçimi gibi konulara hakim olurdum kitap ekonomi diline rağmen anlaşılır ve zevkli olurdu belki.