Seni az tanıyorum... Az...
Sen de fark ettin mi? Az dediğin küçük bir kelime. Sadece A ve Z. Sadece 2 harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var.
Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında.
Biri başlangıç, diğeri son.
Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar.
Yan yana gelip de birlikte okunmak için.
Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler.
Senin ve benim gibi…
“Hayır” demeyi öğrendikten sonra "neden" diye soracaklar. “İstemiyorum” demeyi de öğrenmen lazım. Yetti mi.
Yetmedi tabii;
çünkü bu sefer de
"ama neden" diye bi daha soracaklar. O yüzden siz en iyisi küfür etmeyi öğrenin..:)