Zeynep Yalınkaya

Zeynep Yalınkaya
@ZeynepYlnky
Ne sana kimseden kötülük gelsin ne kimseye senden kötülük gitsin.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Çocuk olunca hiçbir derdinin olmadığını sanıyorlar. Sanki bizim üzülecek hiçbir şeyimiz yok. Aklımızdan hiç hüzünlü şeyler geçmez. Hiç üzülmeyiz sanıyorlar.
Alıntı
Senden bana hastalık bulaşmaz ki ... senden bana olsa olsa şifa bulaşır.
Sayfa 78·Kitabı okudu
Alıntı
Sevenim çok ama kimse sarılmanın ne olduğunu bilmiyor.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
Yaşayan insanlarla tanışmak varken ölmüşleri tanıyıp durmak neden, hiç anlamıyorum.
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam