hjiegku ghigfbk

hjiegku ghigfbk
@Zeynep_Akblt
Huzur içinde yat Loki
gülebilirim her gülüşüne. ölebilirim her gidişine.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okur musunuz ? ( Ateş ve Su 1. Bölüm)
1. BÖLÜM Krallığı kurtaran iki element, Ateş ve Su. Yıllar önceydi, Thomas'ın krallığına kargaşa hakimdi. Bu tür kargaşalara normalde Ateş ve Su bakardı. Yani halk arasında adları buydu. İki sene önce bu kahramanlar kayboldu. Sadece onlar değil, onlarla birlikte insanlıkta yok olmuştu. Thomas şövalyelerine Ateş ve Su'yu bulmaları için emir verdi, ama onları arayan şövalyelerin hepsi hayatını kaybetti. Sonrasında Thomas Ateş ve Su'yu bulmak için yaklaşık 50 kişilik usta iz sürücülerini ve şövalyelerini gönderdi. Dört gözle onların dönmesini bekliyordu. -💧🔥- Violet annesine ve babasına özlemle baktı. Onlara daha yeni kavuşmuştu ve hasret gideremeden yeni bir göreve atılıyorlardı. Onlara sımsıkı sarıldı. Şanslı bilekliğini annesine verecekken annesi onu geri çevirdi ve sadece Violet'in duyabileceği sesle "Bu bileklik senin işine daha çok yarayacak." dedi. Ne demekti bu ? Annem sanki içimi okumuşçasına cevapladı "Hayat sürprizlerle doludur." Ardından ekledi "Tatlım kardeşin sana emanet." Ancak o zaman fark ettim kardeşim August'un ağladığını. Ona sımsıkı sarıldım ve annemle babama döndüm. " Size söz veriyorum kardeşime çok iyi bakacağım." Bunu söylerken yüzüme buruk gülümsememi eklemeyi unutmadım. Ardından annem ile babamı yolcu ettim. Çok geçmeden Kapı çaldı. Kim olabilirdi ki ? Kapıdaki kişiyi fazla bekletmek istemediğimden kapıyı açtım. Önümde kimse yoktu. Kapıyı kapatacağım sırada bir not fark ettim. Notta şunlar yazıyordu "Ailenizde sizde öleceksiniz. Ölümünüz benim elimden olacak." Kanımın çekildiğini hissettim, hızlıca kapıyı kapattım. *** Sizce nasıldı ? Yorumlarınız benim için çok önemli.Lütfen tekrar paylaşmayı unutmayın.
Lütfen okuyun
Merhabalar Buraya bir kaç parça yazı bırakıp kaçacağım.Umarım beğenirsiniz... Bir düşünün… 5 yaşındayken yanınızda yatmadan önce sizi yatıracak bir baba ,masal anlatacak bir anne yok.Siz yetimsiniz. Bir tane dedeniz var sizi çok seven o size her gün aynı masalı anlatır Masal şöyledir. Bir gün güzel mi güzel tatlı mı tatlı bir kız varmış sarı saçlara , mavi gözlere sahipmiş bu kız.Her gün babasına yardım etmek için derenin kenarına gider ,kovalara su koyup babasına getirirmiş. Bir gün genç kız dereye gittiğinde bir takım yabancılar görmüş ve kaçırılmış… Dedeniz bu masalı anlattığı zaman bir şey fark ediyorsunuz her zaman bu yerlerde dedeniz ağlıyor ve hikayeyi sonrada haber alınamamış diye sonlandırıyor . 13 yaşına gelince sizde dedenizin anlattığı masaldaki gibi yakınlardaki dereden dedeniz için su getiriyorsunuz . ardından köprüde yabancılar görüyorsunuz aklınıza dedenizin anlattığı masal geliyor fakat bunun sadece masal olduğunu biliyorsunuz . Yabancılar size doğru yaklaşıyor kaşla göz arasında seni kaçırıyorlar. Bir yandan ağlıyorsunuz bir yandan sizi büyüten dedenize sesleniyorsunuz. Şanslısınız dedeniz sizi duyuyor ve köydeki birkaç insanla beraber derenin yanına geliyorlar . Yabancılar dedenizi görünce sizi ani bir hareketle suya atıyorlar kafanız oradaki taşa çarpıyor ve yarılıyor. Gözlerinizi açık tutmakta zorlanıyorsunuz ve kendinizi karanlığa teslim ediyorsunuz Okuyanlara çok teşekkür ederim. İstediğim kitleye ulaşınca yeni bölüm gelecek. Yorumlarınız benim için çok önemli. İyi günler...
Aşkın belirtilerini söyler misiniz?
Tekrar paylaşır mısınız ?
zaqa.net/Ziynep -Dertler dinlenir. -D mi c mi oynanır. -Şarkı,kitap...vs. önerisi alınır. -Dedikodu dinlenir.