Zeynep Dilan

Zeynep Dilan
@Zeynepkprn
Sadece melankolik..
Yarım bıraktın..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbimin ortadan ikiye yarılmasını hak edecek hiçbir şey yapmamıştım. Bu haksızlığa uğrayış, içimdeki pek çok taşın yerini değiştirdi. Anladım ki dünya kimseye hakkını teslim etmiyor. En zarif giysisine bürünen kalpleri tarumar ediyor.
Empati kursan da, anlayışlı olsan da, kendini onun yerine defalarca koysan da aklına yatmıyor çünkü sen onun yerinde olsan tüm zor şartlara rağmen öyle yapmazdın.
Beni bu yolda o kadar parçaladın ki artık varmak diye bir derdim kalmadı. Ben olsam senden gidemezdim, beni sen gönderdin…
Sen vicdanını çoktan mağlup etmiş, vefası lafta, vedası sessiz, kalbi eksik olansın. Çok şükür ben sadece kalbi kırılmış olanım...