Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sorarlarsa, “Ne iş yaptın bu dünyada?” diye,rahatça verebilirim yanıtını:
“Yalnız kaldım.Kalabildim! Altı milyarın arasında doğdum.Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından…”
Uzaklaşmaya ihtiyacım var ama kaçmak değil bu, sadece artık savaşabilecek kadar sağlıklı bir ruha sahip değilim.. Çabalamış, çabalamış, çabalamış ,olmamış..sonra da gitmiş…
Kırıp dökmeye gerek yokmuş, sessizce kabullenip devam etmeyi öğrenmek gerekirmiş. Olmuyorsa zorlamanın anlamı yokmuş. Tek taraflı çabayla insan ilişkisi yürümezmiş. Bazı şeyler o an anlamlıymış, kaçırınca geriye dönmek imkansızmış ve zaman ayırmak çok kıymetliymiş, öğrendim.