Zeynep

Zeynep
@Zeynepnl
Ne zor oldu kuruyan fidanların dibindeki sürgünleri yeniden görebilmek. Yine sen mi yardım ettin görmeme yoksa?
Alıntı
Reklam
Hücrede yalnız olmasaydı utanır mıydı gözyaşlarından? Utanma duygusu kaldı mı? Nelerden utanır insan? Çıplaklıktan? Küfürden? İnsanlığından? ‘insan’ kavramının soyanları, küfredenleri de kucaklamasından utandı yalnızca, utandıysa eğer.
Alıntı
“En çok seni seviyorum, dedi Aslı. “En çok beni sevmemelisin,” dedi Hikmet. “En çok hiçbir şey sevilmemeliydi”
Alıntı