Merhabalar , ben Zeynep . Yaşımı bilmenize gerek yok :) iyisinizdir inşallah. Halınızı sormak istedim çünkü benimkini soran olmadı. Ben , kalbimi tuzla buz eden , o kalbin buz olmuş parçalarını ruhunda taşıyan , etkisini unutamayan bir ihanet yaşadım. Evet bunu paylaşmak istedim çünkü içimi dökebileceğim kimse yok sevgili okuyanlar :) 4 yıllık bir arkadaşlığım bitti , ondan önce de yine 4 yıllık bir arkadaşlığım daha bitti. 8 yılım ihanetlerle geçti. Nasıl mı hissediyorum , bıkmış, bezmiş, üzgün ve hayattan zevk alamayan biri . Kendimi yangın çıkan bir evde ilk çıkamayıp o ana kadar her türlü tehlikeyi alan , sonradan çıkma fırsatı bulan biri gibi hissediyorum. Evet bir yangındayım ve bu sefer çıkma fırsatım bile yok . Bundan sonrasında ne yapabileceğimi bilmiyorum . Gitarım var , 4 yıl bekledim o gitarı ve sonunda aldım, çok hevesle çalardım - hala da çalıyorum - ama eskisi gibi zevk alamıyorum. Kitap okumaya bayılırım hatta bu uygulamayı yükleme amacım da buydu . Ama artık kitap okurken bile zevk alamıyorum. Arkadaşlığımız bitince bazen bir yük kalktı diyorum ama öyle değilmiş. Yük orda olmayabilir ama ben varlığını, yerini , onu hala kalbimde yaşatıyorum . O derin sızısı hala benimle . Unutamıyorum çünkü çok sevdim, çok değer verdim ama ona verdiğim değerde bugün boğulan benim . Onu düşünen ben , onu ondan daha çok seven ben , ona çok değer veren ben , 4 yıllık arkadaşlığımızda haklı olup ona trip atarsam gidecek , kırılacak diyerek trip atmayan yine ben . Şuan " sende o kadar değer vermeseydin " diyenler vardır belkide. Haklısınız ama ben kalbime söz geçirmeyenlerden biriyim . Yapamadım , onun uğruna ölecek kadar çok sevdim . Ama olmadı. Birlikte bir sürü anılarımız oldu . Ama şuan sadece fotoğraflarda ve belki sadece benim kalbimde kaldı. Bu uygulamayı