Bu soru biraz daha kolay.Gözünün gördüğü herşey hakkında yaz.Görmediğim şeylerle ilgili olarak hissettiklerini yaz.Yazmak için derinlemesine görmen, dikkatle dinlemen ve içtenlikle hissetmen lazım Filfil...
Yazmak üzerine...
"Belki bu soruyu kendime sormadığımdandır.Nasıl yemek yiyor,içiyor,uyuyor veya uyanıyorsam, öyle yazıyorum. Yazı yazmak, benim için hayatın sıradan eylemlerinden biri..."
Sanırım hepimiz aynı duyguları yaşıyoruz. Sevdiğimiz biri aramızdan ayrılıp artık mutluluğumuzu paylaşamadığında , bir şeylerin bizi mutlu edebileceği düşüncesine kızıyoruz. Ve kendimize gelip hayatla ilgilendiğimizi fark ettiğimizde, sanki kaybımıza karşı vefasızlık ediyormuş gibi hissediyoruz.