Anısı biz olalım bu sokakların
ve hiç durmadan yağmur yağsın
Biz gürültüsüz sözcuklar bulalım
sarmaşıklar fısıldaşsın yine
yeni sevinçler buluruz hüzne benzeyen..
Bir arkadaş evine uğrarız yolüstü
bir fincan kahve içeriz, ısıtır bizi
başını sessizce omuzuma koyarsın
gülü reyhan olur soluğun
Biz kalırız kuşlar dönüp gelir
her balkonda bir menekşe sesi
Belki yeniden güzelleşiriz