Avuçlarımızı her şeyi sıkı sıkı tutmak yerine, bazen serbest bırakmak gerekir. Herman Hesse der ki; "Bazılarımız dayanmanın bizi güçlü kıldığını zanneder. Ama bizi güçlü yapan bırakmaktır."
Olmaması sahiden önemli değil alışığım da olacak gibi oluyor bazen, umutlanıyorsun daha çok çabalıyorsun, mücadele ediyorsun canını dişine takıyorsun sonucunda yine olmuyor. Ne kadar çaba sarfedersen sarfet olmuyor ya hani, hani elinden gelenin fazlasını yapıyorsun, olacakmış gibi oluyor, olmuyor. O olmayanları da kabul ediyorsun. Etmek zorundasın çünkü.