Benim yerimde romantik biri olsaydı şöyle derdi sana: "Artık yollarımızın ayrıldığının farkındayım."Oysa ben kısaca " Artık bıktık birbirimizden ," diyeceğim.
Bak , akağaçtan kuru bir yaprak düştü.Onun bir hareketiyle kelebeğin uçuşu aynı şeydir. Tuhaf değil mi? Acınacak durumda , ölmüş bir şey capcanlı, neşeli bir şeyle aynı şeyi yapıyor.