İçimize aldığımız seslerin demlenmesine de izin vermemiz lazım hocam. Sürekli içimize yeni sesler, yeni yüzler alır, fakat bunları hazmetmez, bunlardan öğrendiğimiz şeyleri çökeltecek, içimiz-de demleyecek zamanı kendimize tanımazsak, hepsi bize dokunur ve elimizden kayıp gider. Ve bu da bizde yorgunluk olarak kalır.