İçimdeuzayanyol

İçimdeuzayanyol
@Zeyynepkn
İçimize aldığımız seslerin demlenmesine de izin vermemiz lazım hocam. Sürekli içimize yeni sesler, yeni yüzler alır, fakat bunları hazmetmez, bunlardan öğrendiğimiz şeyleri çökeltecek, içimiz-de demleyecek zamanı kendimize tanımazsak, hepsi bize dokunur ve elimizden kayıp gider. Ve bu da bizde yorgunluk olarak kalır.
Sayfa 90
Reklam
Gürültülü hayata ne kadar katılırsak, o imkânı o kadar kaybediyoruz. İnsanın bir uzlet mekânı, kaçıp sığınacak bir kovuk bulması lazım kendine
Sayfa 88
"Kadere iman eden, kederden emin olur" bu dünyada kadere bihakkın teslim olabiliyorsak, keder diye bir şey bize uğramaz.
Sayfa 81
Bir yazar, " hayatta karşılaştığım her insanı kendime bir şey öğretecek üstat bildim"
Sayfa 61
Böyle insanlar vardı eskiden, yanına gidip sohbet ettiğinizde size huzur veren, dua eden..
Sayfa 61
Reklam