İçimdeuzayanyol

İçimdeuzayanyol
@Zeyynepkn
" sen uyuduğunda/ kapanan benim gözlerimdi"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Onun uğruna cefa çekmeyi göze alamıyorsan, varlık vadisinde berduşluk etme.
Onlar âşıkın asıl derdinin çileyle pişmek, çilede yanmak ve bu çileyle tamamlanmak olduğunu bilirlerdi.
Eğer söyleyeceklerim söylenmiş olanlardan daha takatli olsaydı, durmaz ben söylerdim.
Bir amaç uğruna çekilen çile, menzile vardığımızda hayatımızı anlam duygusuyla donatır.