İyi ya !
Mademki hepimiz günün birinde çekip gideceğiz.
O halde bunca matem, bunca kahır ne için
Az çok hepimiz ; denizi , yıldızları , ağaçları işte falanları filanları göreceğiz.
Bir çok şeyin tadına bakacağız.
Sonra da ister istemez " Gidiyorum Elveda " şarkısını söyleyeceğiz.
Öyleyse ,
Gidenin de kalanında gönlü hoş olsun...