Özge

Bizi çocuk olarak hatırlayan son kişi de gittiğinde hala var olduğumuz söylenebilir mi?
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam
Hayatı anlaman gerekmiyor. Yaşaman yeterli.
Sayfa 214·Kitabı okudu
Bütün piyonlar kozadan çıkmayı bekleyen birer vezirdir. Senin tek yapman gereken, ilerlemeye devam etmenin bir yolunu bulmaktır.
Sayfa 186·Kitabı okudu
Bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Kırgınlığımı kontrol etmeyi, sabırsızlanmamayı ve bir şeylerin olmasını beklemeyi öğreniyorum. Sanırım büyüyor ve olgunlaşıyorum.
Sayfa 155·Kitabı okudu
Reklam