Zhrdmr

Zhrdmr
@Zhrdmr54
@Zhrdmr54·
·
sabitlendi
BİZE İYİ GELEN İNSANLARIN YERİ KALBİMİZ DE BAMBAŞKA…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok gülerim ben, fazlasıyla… Bazen ben bile inanırım bu gülüşlere… Gerçek gibi gelir ama sonra kalp fısıldar "sen kırıldın, unuttun mu?"
SUSMAK, benim nazarimda hem edep hem de cevaptir.!!
Bir görünüp bir kaybolmayan, Birgün bile merak etmeden duramayan, Çok fazla aramasanda,arayan soran, Menfaate göre şekil almayan, Zoru görünce kaçmayan, Herseyi agikça dürüst bir şekilde konuşan, Asla ve asla sırtından vurmayan, Doya doya sarilip sarmalayan, Vefalı, halden anlayan, Ölene dek yanında olan, Buram buram kalite kokan, Bir sevdiği olmalı insanın.!
YETER Kİ UMUDUN OLSUN O IŞIK ELBET Bİ YERDEN DOĞAR HAYATINA…🥀