#zezi
Selam Şehriye Su..! Öncelikle 129 kişinin yanarak ölümünü sana "Kadınlar Günü" adı altında 'kutlama, alışveriş yapma, indirim yakalama günü' diye kakalayan o keskin kapitalist zekanın karşısında hayranlığımı dile getirmem lazım.
Ancak aynı zekayı sende gördüğümü söyleyemem kuzum!
Teni siyah, ömrü siyah, geleceği siyah hepsinden siyah kadınların çıkardığı pırlantası takmayı hak ettiğini Zen' ederek o haksızlığına karşı geldiğini düşünüyorsun. Onlar bedelini hayatları ile öderken sen sahip olamadığın karatın mağduriyeti ile onlardan daha fazla bunalıma giriyorsun üstelik! Yazık!
Arabanın motor yağını tanıtırken bile kadının bedenini meta olarak kullanan kapitalist sistemin ve o sisteme gönüllü köle olmayı kabul eden Kadınların İndirim Günü kutlu olsun. Bu indirim gününü reddeden kadınların da ellerinden öpüyorum, sizin gününüz kutlu olsun...