Zehra

Zehra
Pain changes people! Kimseye zararım olmadı ama ben ziyan oldum...
Oysa bir kaç adım yetiyor herkese
Bütün mesafeler yaşayanlar için, Ben rüyalarımda öptüm seni haberin yok
Sayfa 103·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bütün gün etrafıma bakındım. Hislerim agır geldi kendimi anlamadım. Epeydir canımı sıkan konular vardı, Cevap vermekten korktum kendime soramadım. Haykırmak isterdim, sesizlikle geçen gecelere.Bir şeyler kaybetmiş gibiyim bu kargaşanın içinde,sorsalar söyleyemem arasam bulamam. Eksildim sanırım insanların yüzünden. Ne benim artık eskisi gibi Ne de dilim gidiyor iyiyim demeye Ne zaman iyiyim desem Kırılıp gidiyorum ertesine
Alıntı
Ben Seni İmkanlar Dahilinde Sevdim
Güzel insanlar güzel sever derler. Güzel insan mıyım bilmiyorum ama sevince güzelleşiyorum. Sen bana ne kadar zor olsan da,ben seni imkanlar dahilinde seviyorum. Bak şimdi bunu anlatmakta uzun mesele. Ben anlatırımda sen dinlemeye bilirsin. O yüzden kısa kısa yazayım diyorum. Şimdi biri senin kalbini yorsa ben daha çok yorulurum. Üzerine bir kaşık su atsalar,ben o suyun içinde boğulurum. Tüm dünya üzerine gelse ben aralarından çekilirim. Kurşun adres sormaz ama şarkısı da var adresini sordu diyelim. O oradan taşındı benim kalbimde yaşıyor derim. Diyeceğim o ki sen bir yerlerde var ol. Ben seni imkanlar dahilinde severim, Sen hiçbir zaman anlamasan da.
Sayfa 99·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Birkaç adım daha lazımdır belki
Kaç yüz adım atılmalı, inan bilmiyorum. Yürüdüğümüz yollar bizi hisseder mi bilmiyorum. Bilmediğim o kadar çok şey var ki, saymaya başlasam benden çok sen yorulursun ya da yorulmazsın sen... Ben ne sayarsam sayayım dinlersin. Zaman geçer bilirsin ve bazı şeylerin değeri hiç bir zaman tam anlamıyla anlaşılmaz. Değeri bilinmez demiyorum ama hak ettiği değeri görmez. Gerçi bu neyle ölçülür onu da bilmiyorum. Anlayacağın yine bilmiyorum. ... Birkaç adım daha lazımdır belki... Birkaç yüz adım fazladır herşeye... Beni anla hafta yedi gün değil ve ikimizde masum değiliz. An ve biz ya da hepsini unut. Her şey dünyada bıraktığımız küçücük bir iz. Küçücük bir biz.
Sayfa 84·Kitabı okudu
1000Kitap
Ben bu şarkıyı nasıl duymamışım?
Hayat bazen karşımıza çok seveceğimiz bir şarkı çıkarır. O şarkıyı keşfettiğimizde bazen çok geç olduğunu düşünürüz. ... Şimdi ben o şarkıyı bekliyorum işte. Ben bu şarkıyı nasıl duymamışım ya dediğim gibi bir insan var buralarda bir yerlerde ve ben de onu bekliyorum. Haydi çık gel zamanın bu zamansa ve yollarımız kesişmekten de öteye gidebilecekse...
Sayfa 83·Kitabı okudu