Mutsuz muyum,Mutlu mu?
Belki de bir önemi yoktur
İçimde bir tutam burukluğa karışmış
Nostajik bir sıcaklık var.
Aynı duygu için bazen çocuk gibi gülerken
Bazen gece boyu ağlıyorum.
Sanırsam kelimelere doğru bir şekilde dökemeyeceğim yapabilsem de artık vazgeçiyorum
Bir nedeni yok
Ben sadece yaşıyorum.